donderdag 12 augustus 2004

"Call me, I'm BASE"

Yeah, toch nog iets goeds aan Base!!! Gratis pasfoto's met je gsm-nummer erop. Mensen die onlangs naar de Lokerse feesten gingen, weten waarover ik spreek.
Je hoefde zelfs geen Base-abonnement te hebben voor zo een kanjer van een foto. Dat is nog niet alles...gratis t-shirts, sleutel- en gsmkettingen (waarvoor je bij Eastpak stukken van mensen zou betalen) en mutsjes voor Jan met de pet.

Ik was dolgelukkig met al dat lekkers (inclusief promogirls).

Boy o boy, waarom zie ik Mobistar en Proximus niet op de Lokerse feesten? Ik kan er me slechts twee festivalgadgets van herinneren : nl. een freesbee en een batterijoplader (het hendeltje waarmee je handmatig zes minuten kan draaien om je batterij voldoende op te laden voor het versturen van 1 sms'je)Was dat hendeltje trouwens gratis?

Humo, Ka2 en Stella zijn mijn ook mijn favoriete festivalgadgetleveranciers. Ik ben geen vrouw, maar de plastuit kwam goed van pas om mijn frieten in te kappen en Stella deelt dit jaar flashy lichtgevende stickers voor je gsm uit. Woo, I like the summer. Ka2 koos dit jaar voor een zitzak.

En mijn vader? Die rijdt lustig het gras af in zijn Base T-shirt, om het jong onbekend talent te steunen.