woensdag 21 juli 2004

Real life

Het is een tijdje rustig geweest op mijn weblog, maar in real life was het wel wat anders. Van het ene feestje naar het andere huppelen, steeds tot 4 uur, en enkele liters gerstevocht putten mijn gespierde lichaam uit.

Gisteren was het weer van dat. Toen werden de vrijwilligers van Juvenes in de bloemetjes gezet. De Raad van Beheer had een feestje ineen gebokst. En wat voor een! Massa’s sandwiches en drankbonnetjes voor iedereen! Om de tijd te doden mochten de bezoekers enkele moeilijke raadsels en vragen oplossen, afgewisseld met enkele praktische proeven. (zoals dansen, zingen, kledingsstukken verzamelen, personen zoeken op het domein, …) Het eindigde met een zware fuif, maar ’t was alweer de max.

Helaas geen foto’s in mijn album. Een mens zou er een gewoonte van moeten maken om een toestel rond zijn hals te hangen en bij de minste scheet het te fotograferen… Anderzijds heb je met de opkomst van digitale toestellen meer tijd nodig om de gemaakte foto’s te bekijken, te bewerken en te herbekijken. Ook als familielid moet je nu meer (vakantie)kiekjes verwerken in plaats van de gebruikelijke 24 of 48 strandzichten en berglandschappen. Gelukkig dat in onze familie enkel mijn zus en ik over een digitaal toestel beschikken. Anders zouden het wel eens lange familiebezoekjes en –feesten kunnen worden.