donderdag 22 juli 2004

In de gloria

Er zijn zoveel alternatieven als bezigheid, maar keer op keer beland ik achter mijn pc-scherm. Nog maar net naar een In de Gloria dvd op de computer gekeken.

Misschien herinneren de fans zich nog de prins albert aflevering. Za-lig. Is er iemand met zo een ding door zijn eikel? Kan je daar seks mee hebben, of doe je dat dan wijselijk uit? Zelf vind ik zo'n prins albert wel een stukje egoïsme. Op jezelf (en misschien je partner) na, is er niemand die het kan zien, tenzij je een fervent Bredene-strandbezoeker bent... Het meest bangelijke lijkt me een tongpiercing. Niet dat ik het ooit zelf zou laten zetten, maar gewoon het gedacht alleen al dat er een gaatje in je tong zit,...kiezig!

Oorbellen en navelpiercings bij vrouwen daarentegen winden me wel op :-p