zondag 1 augustus 2004

Oogjes

Nog half versuft van het blitsbezoek aan een kamp, waar ik vroeger leider was, rinkelde de telefoon.

"Ga je niet mee naar Dendermonde?" vroeg Ignuz.
"Euh? 't zijn toch Lokerse feesten?" reageerde ik geschokt.
"Ja, ok, 't zijn Lokerse feesten, maar vanavond is er een Ierse avond aan het zwembad.

Terwijl de mannen aan hun Guinness-bier slurpten, nipte ik aan mijn Vittel.
Vooraan in de tent werd er een cheeck ingezet. Ik was blij toen de mannen stoeltjes opzochten.

De vaak begon zich meester van me te maken. Langzaam sloten mijn ogen. Zo af en toe keek ik nog op, met steeds weer het gevoel van een kind dat niet meer weet waar hij is. De ene black-out na de andere volgde elkaar op. Gelukkig vond ik tegen half drie mijn bed terug.

12 uur later

'k Ben uit mijn bed geraakt. Klaar voor de Lokerse feesten. The simple Minds en Krezip!! Be there! Of toch liever niet... Dan zijn wij er tenminste zeker van dat we binnengeraken...