dinsdag 8 juni 2004

Hij is van mij

Mijn Saxo zag er een beetje bestoft uit. Dat gebeurt wel vaker met wagens die dag en nacht op straat geparkeerd staan. Met het stralende weer wou ik mijn auto uit zijn lijden verlossen. Vol goeie moed begon ik aan de poetsbeurt, maar het stak me al even snel tegen als dat ik gestart was. Het water droogde te snel op en liet strepen na. Ook bleek elk net opgeblonken stukje carrosserie over een grote aantrekkingskracht te beschikken. De Zeelse vliegen voelden er zich blijkbaar goed bij om juist op die plekjes te gaan zitten. Er zijn wel meerdere dieren die op mijn Saxo verliefd worden. Ik betrap hem regelmatig al flirtend met duiven, ander gevogelte en katten. Sommigen van deze liefjes vinden het noodzakelijk een visitekaartje achter te laten. Waarschijnlijk denken ze dat mijn Saxo hen nog zal terugbellen, maar ik ken mijn Saxo. Zoiets doet ie niet. Ik zie ook liever deze vriendinnetjes gaan dan komen, maar blijkbaar is mijn car een sexy ding. Hoe dan ook, hij is en blijft van mij.