donderdag 1 juli 2004

Werchter rockt

"Naar links, Ignuz" piepte mijn stem toen we op de verkeerswisselaar waren.
"Nee, naar rechts Ignuz" schreeuwde Sven.
"Hadden we niet beter via Brussel gereden? " vroeg Sarah.
"Bemoei je er niet mee!" snauwde Sven, half badend in het zweet.
Ignuz, die er anders al bleekjes uitziet, werd witter dan wit.
"Jongens, jongens, stil. Laat me nadenken" riep hij.
Ik was al aan het aftellen. Nog welgeteld vijf luttele seconden hadden we over.
"We nemen links, zoals Hannibal zei." besloot hij.
"Is dit uw definitief antwoord?" kwaakte Sven. " U kan anders nog een beroep doen op de hulplijn"
"3...,2...,1..." telde ik.
"Gelukkig nieuwjaar!!" gilde Sarah, en voor ik het wist, stonden er twee rode lipjes op mijn wang.
"Volgende keer rijden we met Hannibal's wagen" mompelde Ignuz, "daar zit tenminste GPS in".