dinsdag 29 juni 2004

Interiem deel 23

Ik kreeg in de pub een telefoontje van Accent.

"Goeiedag, ik wil u bedanken voor uw inschrijving in een van ons kantoren."
"Dat is graag gedaan mevrouw, ik ben gewoon op zoek naar werk."
"Ja, maar toch bedankt. Heeft Accent u al een job aangeboden?"
"Goh, ik volg de zaken wel op, maar ik krijg vooral telefoons van View en van Randstad."
"Ah ja, maar ik kan u ten zeerste aanraden om af en toe Accent te contacteren om de openstaande vacatures te beluisteren."
"Geen enkel probleem, mevrouw." (afwachtend op wat zou volgen...)
"Nu, daarvoor belde ik je. Nog een prettige dag verder."


Ik wist niet wat me overkwam. Hopend op een of andere job keek ik vol verwachting uit, maar blijkbaar wilde Accent me er enkel op attent maken dat ik hen moest bellen...(wat ik overigens vaak doe...)

Terwijl ik dit schreef, kreeg ik Charlotte van Accent aan de lijn. Tijdstip 20u55. Reden van telefoongesprek: Gelieve een afspraak te maken met een van Accent's kantoren (terwijl ik al bij drie kantoren van hen ingeschreven ben) De dame was trouwens totaal gedesoriƫnteerd... Ze stelde me voor om me in Ternat in te schrijven (terwijl Lokeren amper op 4 km van mijn deur ligt en Ternat zomaar eventjes een slordige 40 km).

Als Accent geld te veel heeft, mogen ze me altijd een deeltje storten op mijn rekening.