maandag 5 juli 2004

De eerste werkdag

Ik had me mijn vakantie wel anders voorgesteld. Niettegenstaande ben ik vrij gelukkig. Vandaag was het immers mijn eerste werkdag.

Bij de rondleiding toonde de baas me mijn bureau, waar voor de gelegenheid een jobstudente zat. “Hier komt u dan te zitten, meneer Hannibal” zei ie. De juffrouw glimlachte naar me.

“Met of zonder de studente?” vroeg ik, al hopend dat het met was.
“Zonder.” grinnikte de man.
De twee andere (mannelijke) collega’s keken me aan.
Vermoedelijk dachten zij net als ik hetzelfde: ‘ Damn, nu moet ik op een vent kijken’.

In ieder geval, mijn jobcarrière is goed begonnen.


Voor zij die ook op zoek zijn:

www.vacature.be
www.jobat.be
www.stepstone.be
www.vdab.be

of spring eens binnen bij een interiemkantoor. Daar vind je beslist ook wel mooi volk...euh job ;-)