dinsdag 27 september 2005

In de gloria

Omdat ook ik als consument opkom voor mijn rechten, ook al gaat het over kroketten, heb ik een mail naar lunchgarden-meir verzonden.

Beste,

ik ben teleurgesteld in Lunchgarden-Meir.

Toen ik verleden week de dagmenu met kroketten bestelde, kreeg ik te horen dat de kroketten op waren. Het was toen nog maar 12u10. Ik vond het al bijzonder ongewoon dat er op dit tijdstip geen kroketten meer waren, maar erger vond ik het dat uitgerekend op die dag kroketten deel van de dagmenu uitmaakten. Normaal zou elk restaurant dan extra kroketten in voorraad moeten hebben.

Het leek me eerst een bagatel, toch vind ik het na vandaag geen accefietje meer. Ook vandaag waren er geen kroketten meer om 12u10, ...terwijl ze alweer op de dagmenu stonden. Ik vraag me dan ook sterk af of ze in Lunchgarden-Meir wel kroketten verkopen.

Alsof dit niet genoeg is, de reply van mijn collega (fictief, niet verzonden naar lunchgarden):

Beste Lunchgardenexpert,

Ik voel mee met onze benadeelde collega inzake de krokettentoekenning.
Als fervente krokettenliefhebber heb ik er nog geen kroketten gezien
In andere lunchgardenrestaurants zijn er meestal kroketten voorzien.
Naar alle waarschijnlijkheid is er op de Meir een krokettenmonster in plaats van een cookiemonster aanwezig.

Collega krokettenfreter

Eens benieuwd welk creatief antwoord ze me gaan verzenden.