maandag 1 augustus 2005

Vuiligheid

Ooit al sandwichen met kaas gegeten die net hetzelfde smaken als met choco? Of heb je al eens cola gedronken en smaakte die hetzelfde als bier? Nee, dan heb ik het niet over mazoet, maar wel degelijk de twee dranken apart. Ik heb dat dus nu voor. Alles wat ik eet, smaakt juist hetzelfde, alleen is het ene vloeibaar en moet ik op het andere bijten. Raar hoor, zo een gedesorienteerde tong. Komt door de aften die ik in mijn mond en op mijn tong heb. Eens je die vuiligheid in je lichaam hebt, geraak je er niet meer van af. De ene mens is al wat gevoeliger aan het virus dan de ander. Blijkbaar ben ik er hypergevoelig voor. Mocht je last hebben van koortsblaasjes, let dan maar op! Die behoren immers tot dezelfde familie.

Lees hier het blogverhaal van Niet geschoten is altijd mis over koortsblaasjes. Trouwens een zeer goede blogsite.