maandag 11 juli 2005

What the hell?

Toevallig ontdekte ik dat mijn tiscali-homepage niet meer bereikbaar is. Niet erg verwonderlijk, want scarlet is volop bezig de tiscaliklanten te integreren en bovendien heb ik mijn abonnement opgezegd. In mijn appartement komt vanaf 8 augustus Teleslet.

Daardoor komt het ook dat als je op foto's van vorige columns klikt volgende foutmelding krijgt:


"Misschien heeft u…
het adres van de pagina fout ingegeven.
het adres ingegeven van een klanten homepage die niet meer bestaat.
op een link van een andere site geklikt die naar een pagina van ons verwijst die niet meer bestaat.

Peut-être avez-vous…
mal orthographié l'adresse de la page.
entré l'adresse en majuscules - toutes nos adresses sont en minuscules.
suivi un lien sur un autre site qui mène vers une page n'existant plus sur notre serveur. "


Zijn de Franstaligen zo lomp dat ze voor hen speciaal een andere boodschap formuleren dan voor ons?