maandag 14 februari 2005

Valentijn

7u50 op de Keyserlei

Een jongen stond met een rode roos te wachten. Ietsje verder verzamelden de Antwerpse politie voor een hotel. Er stonden wel 4 combi’s. Op de bovenste verdieping stond een man hele lelijke woorden naar mij te roepen. Ik verstond hem niet. Desondanks het taalgebruik zwaaide hij naar mij. Ik zwaaide terug, maar dacht toch: Man, val dood. Zulke vuile woorden.

10u op het werk

Melige maandag, ik zou het zelf niet beter kunnen omschrijven, maar Stubru was me voor. En melig was het wel. Zoete muziek, alsof elke cd in de stroop gedopt werd vooraleer het in de player gegooid werd.

16 u mijn horoscoop

Vandaag ga je de ware tegen het lijf lopen.

16u30 op de trein

“Hallo, Caroline? Waar kan ik een mooie riem voor mannen kopen? ‘k Moet nog om een Valentijn voor Davy.”

19u in het Nieuws

Interview met een 11-jarige babe. Je ziet het nu al dat ze later veel venten zal slijten. Tussenstand: 2 vriendjes gedumpt.

21u30

Wit in Vegas op één.

22u

Eindelijk rust.