donderdag 16 december 2004

Mooie vrouwen

Mooie vrouwen (*) , ik zal ze nooit begrijpen. De ene na de andere die ik op het perron zie, wandelt hand in hand met een oelewapper. En hoe hard ik ook mijn best doe om me niet te scheren, me kapot te fretten in hamburgers en cola met liters binnen te kappen, het mag niet baten.

Die venten zien er niet alleen uit, alsof ze 23 keren onder de trein gelegen hebben en 35 keren tegen de muur gelopen hebben; het zijn nog de grootste leeghoofden ook.

Laatst had ik nog een discussie met een dumbo, maar doordat ie hoofdzinnen van bijzinnen niet kon onderscheiden, me persoonlijk aanviel en massa’s dt-fouten maakte, heb ik niet meer willen reageren op zijn forum. Niet iedereen hoeft taalvaardig te zijn, maar guess what, ook hij heeft een knappe (bijna gegradueerde) vriendin.

Wat moet ik in godsnaam doen? Net zoals bovenstaande dumbo alle nummers van Wim Soutaer zingen? Of in het algemeen werkloos zijn en me als crapuul gedragen?
Het lijkt wel of dit type man het meeste succes heeft.

Misschien is dit wel de nieuwe man waar vrouwen de mond van vol hebben…


(*) Iedere vent vindt zijn vriendin mooi en knap, maar laten we het even hebben over echte knappe vrouwen :-p