maandag 29 november 2004

Opera

Diggelydag woopsie koetsie mosternostalkomkasket, wat moet een mens anders doen dan onzin uitkramen op zijn vrije miezerige regendag? Net Opera geïnstalleerd, en om eerlijk te zijn, het bevalt me beter dan Firefox. Ik had Firefox weer ingeruild voor Internet Explorer, maar het blauwe E-tje van Microsoft hapert om de een of andere reden op verschillende websites. Ik wou de explorer herinstalleren, maar blijkbaar gaat dat niet meer bij Microsoft, of je zou een heel servicepakket moeten downloaden. Beginnende met pakket 1 om daarna te updaten met pakket 2. Of heb ik het zo mis, wanneer ik de Microsoftsite erop nalees?

Anyway, op de Clickx cd-rom staat Opera, en daar ben ik nu heel blij om. Nu nog mijn java script geinstalleerd krijgen en mijn computer is weer up to date. Java virtual machine is ook iets heel raars. Mijn computer probeert me wijs te maken dat het niet geïnstalleerd is, en als ik het op de Sunsite wil downloaden, krijg ik daar de melding dat het al op mijn pc’ke staat en dat het daarom niet meer kan installeren. Huh?

Bijgevolg: geen tetris dat ik kan spelen op Pureesoiree.

Fucking computers…