maandag 27 februari 2006

Bal marginal

Lang geleden dat ik nog eens een marginale keet opzocht. Dit weekend stuikte ons compagnie binnen in ’t Zottekot (Haasrode). Deze tent heeft in mijn ogen zeker de hoofdprijs gewonnen. Een dj die nog foutere muziek draait dan Sven Ornelis, maar het alleen niet doorheeft; fuifbeesten van rond de 40 jaar oud, geflankeerd door Johny’s en Marina’s en een paar op hol geslagen bejaarden die whiskey uitdeelden.

De dj zou zeker in een karaokebar passen. Nog nooit heb ik er een horen meezingen met de liedjes die hij draaide. Deze deed dat dus wel. Tevens was hij lichtjes overbesekst, want elk kwartier vroeg hij of de meisjes gingen pijpen en slikken.

Het was me wel wat, maar zeker een aanrader.

’s Nachts constateerde ik dat ik mijn autosleutel verloren had. De volgende dag ben ik naar huis gespoord om de reservesleutel te gaan halen en dan weer naar Zaventem, waar ik de wagen achtergelaten had. De sleutel is ondertussen uitgekomen. Die was uit mijn jaszak gevallen in een andere wagen waar ik ’s nachts naar de discotheek mee meegereden was.

Hier vind je alvast mijn alibi op de vraag: waar was u zaterdagnacht tussen 23u en 5u?