vrijdag 25 november 2005

Wie zoekt die vindt.

Tijdens de verhuis was ik een kabel verloren. Tijdelijk kon ik geen foto’s van mijn toestel naar de computer versassen bij gebrek aan het kleinood.

Ik had al de Mediamarkt bezocht, weliswaar zonder kodak, maar de verkoper raadde me aan om het toestel toch mee te brengen, aangezien HP niet altijd usb-kabels gebruikt. In dat geval zou het volgens de verkoper me goedkoper uitkomen om een memory-cardreader te kopen.

Een dag later had ik de juiste kabel gekocht (gelukkig een usb-kabel). Rommelend in mijn kast, op zoek naar een cd-rom, kwam ik mijn originele kabel tegen.

Daarvoor moest ik mijn kabel bijna 3 maand kwijt zijn, om op de dag dat ik een nieuwe koop, het terug te vinden…

Ik heb de kabel kunnen inruilen en kreeg een waardebon in de plaats. Leek me een eerlijke deal.