dinsdag 25 mei 2004

Thesis

Gisteren ben ik naar Gent geweest. Thesis gaan indienen. In het heenrijden met mijn autootje, kwam ik de ene verkeersagressie na de andere tegen. Zo stond ik op een baan te wachten om links te kunnen afslaan. De auto's reden me rechts voorbij. Geen probleem zou je denken, ware het niet dat ze hiervoor schaamteloos op een fietspad reden en dat er juist voor mijn wagen een oudere dame op datzelfde fietspad stilstond. Je moest die automobilisten zien stunten om de dame net niet te raken...

De gebruikelijke sandwitchtechniek op de autostrade zal ik maar even terzijde laten. Het komt er gewoon op neer dat ik van het eerste naar het tweede rijvak wou omdat een vrachtwagen zou kunnen oprijden op de autostrade en dat er zo een zak op het tweede reed die het vertikte om op het vrije derde rijvak te gaan. Dankuwel meneer of mevrouw de zak dat ik mijn boel mocht dichtgooien, dat de vrachtwagen zijn boel mocht dichtgooien, half op de oprit, half op het eerste vak. Hopelijk bent u veilig thuisgeraakt.