zondag 23 mei 2004

Afkickverschijnselen

Mijn ouders zijn net thuisgekomen, na een 4 daagse aan de zee. Net als een kind heb ik tijdens die periode alles uitgespookt wat ik in een normaal leven niet zou doen. Cola en pizza als ontbijt om 14 u. Tot 5 u gechat op een van de zovele kanalen, en homeparty's gehouden. Tis maar wat je een party noemt, natuurlijk. Mijn vrienden en ik zijn al tevreden met bier en chips. Het mooie vrouwvolk nemen we er graag bij, maar er is nu eenmaal niet zo veel bierdrinkend vrouwvolk in Vlaanderen. Op eentje na dan...

Het speelpleinwerk heeft hier een gat in de markt gevonden. In plaats van ordinaire (meestal slecht gebakken) wafels en cake verkoopt het bier. En niet zo maar bier, nee nee, degelijke goudkleurige vloeistof met een sterkte van een Duvel.

Belgiƫ bierland?