maandag 31 december 2007

Hannibal Gent neemt afscheid

Op de vooravond van het nieuwe jaar laat Hannibal Gent nog een keer van zich horen. 2007 was een wel heel erg bewogen jaar. Zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.
Ik heb gelachen, geweend, gepiekerd en zelfs roekeloos geweest. Het was een jaar van afscheid nemen, nieuwe mensen leren kennen, nieuwe dingen ontdekken en nog veel meer.
Ik hoop van harte dat 2008 een op zijn minst even boeiend jaar mag worden en ik wens jullie dat ook van harte toe.

Op de laatste dag van 2007 wil ik nog één kleine verandering verwezenlijken. Ik stop met ‘het kleine zicht’. Ik dank jullie als lezer voor de wekelijkse bezoekjes aan mijn site. Ik hoop dat jullie er net als ik veel van genoten hebben. Het gaat jullie goed en “tot in den draai”.


Gelukkig nieuwjaar en het allerbeste.


Hannibal Gent