woensdag 5 januari 2005

Ter Zake

Het was wel even schrikken deze avond. 3 webloggers kregen Ter Zake over de vloer. De ene lokte zijn volk met foto's; de andere met enig creatief woordelijk gespuit.

Ik verbleekte toen ik hoorde dat ze gemiddeld 100 tot 500 lezers per dag over de vloer kregen. Eentje pretendeerde met zijn politiek getinte columns meer volk over de vloer te krijgen dan de VLD. Mooi is dat, en als ik de andere webblogs bekijk, weet ik waar het bij Het Kleine Zicht het schoentje knelt: foto's en lay-out.
Ik ben zo geen lay-out mens, ook niet in het dagelijkse leven. Als ik ergens in de Superconfex of de C & A een t-shirt koop (die nota bene in 1000 voud aan het rek hangt) ben ik tevree. Een doorsnee mens dus. Vluchtig en een republica.

Mocht er iemand zich geroepen voelen om mee te werken aan de lay out van deze site, altijd welkom.

En aan de gemiddeld 10 lezers per dag, een welgemeende dankoewel. Het doet deugd lezers te hebben :-D